Samarbeidslæring. En kvalitativ studie om hvordan lærere forstår, begrunner og anvender metoden
dc.contributor.author | Dåbach, Katarina Adele Sjøvoll | |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T09:29:58Z | |
dc.date.available | 2019-09-12T09:29:58Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2616525 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - 2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.title | Samarbeidslæring. En kvalitativ studie om hvordan lærere forstår, begrunner og anvender metoden | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 73 s. | nb_NO |
cristin.fulltext |