Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReinertsen, Lorentz
dc.contributor.authorLarsen, Kine Heide
dc.date.accessioned2019-09-24T13:24:17Z
dc.date.available2019-09-24T13:24:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2618552
dc.descriptionMaster in Business Administration (MBA) - Nord universitet 2019nb_NO
dc.descriptionSperret til 2022-08-28
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNord universitetnb_NO
dc.subjectbedriftsledelsenb_NO
dc.subjectmbanb_NO
dc.subjectendringsprosessnb_NO
dc.subjectkommunikasjonnb_NO
dc.titleBetydningen av innholdet i kommunikasjonen og bruken av kommunikasjonskanaler med tanke på ansattes kjennskap og holdning til endringer – En kvantitativ studie av endringsprosessen «Høstbølgen 2018» i Rambøll Norgenb_NO
dc.title.alternativeSignificance of the content of the communication and the use of communication channels with regard to employees´ knowledge and attitude to changes - A quantitative study of the change process "Høstbølgen 2018" in Rambøll Norwaynb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242nb_NO
dc.source.pagenumber75 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel