Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFjelldahl, Siw
dc.date.accessioned2020-03-02T10:41:26Z
dc.date.available2020-03-02T10:41:26Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2644592
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNord universitetnb_NO
dc.subjecttilpassa opplæringnb_NO
dc.titleKom som du er, bli som oss! En kvalitativ studie av hvordan lærere opplever det å undervise og inkludere minoritetsspråklige elever i ungdomsskolen.nb_NO
dc.typeMaster thesisnb_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282nb_NO
dc.source.pagenumber77 s.nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel