Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Anja Mari Furu
dc.contributor.authorNordmo, Lotte
dc.date.accessioned2020-09-14T10:54:07Z
dc.date.available2020-09-14T10:54:07Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2677633
dc.descriptionMasteroppgave i tilpassa opplæring - 2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleMatematikkvansker – Hvilke tiltak kan fremme inkludering? En kvalitativ intervjuundersøkelse blant utvalgte matematikklærere på mellomtrinnet.en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber77 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel