«Hvordan kan rektor legge til rette for profesjonsfaglig digital kompetanseutvikling hos lærerne gjennom et fokus på skoleutvikling?»
dc.contributor.author | Pettersen, Steinar | |
dc.contributor.author | Waleniussen, Widar | |
dc.date.accessioned | 2021-01-11T09:17:35Z | |
dc.date.available | 2021-01-11T09:17:35Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2722287 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | «Hvordan kan rektor legge til rette for profesjonsfaglig digital kompetanseutvikling hos lærerne gjennom et fokus på skoleutvikling?» | en_US |
dc.title.alternative | "How can the school-principal facilitate professional digital competence development in teachers, through a focus on school development?" | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 109 s. | en_US |