Hvordan kan estetiske arbeidsformer bidra til å tilpasse opplæringen? Et kvalitativt forskningsprosjekt om læreres erfaringer med å benytte estetiske arbeidsformer for å tilpasse opplæringen for alle elever.
dc.contributor.author | Langaas, Ingunn Rotmo | |
dc.date.accessioned | 2021-03-10T11:42:14Z | |
dc.date.available | 2021-03-10T11:42:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2732596 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Nord universitet 2020 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Hvordan kan estetiske arbeidsformer bidra til å tilpasse opplæringen? Et kvalitativt forskningsprosjekt om læreres erfaringer med å benytte estetiske arbeidsformer for å tilpasse opplæringen for alle elever. | en_US |
dc.title.alternative | How can aesthetic forms of work help to adapt learning? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |