Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJarvoll, Agnieszka Barbara
dc.date.accessioned2021-03-10T14:10:06Z
dc.date.available2021-03-10T14:10:06Z
dc.date.created2020-11-17T12:31:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationJarvoll, A. B. (2020). Formativ intervensjon i grunnskolen. Erfaringer med Minecraft som arbeidsmetode. Tidsskrift for professionsstudier, 16(31), 178-181.en_US
dc.identifier.issn2446-0273
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2732676
dc.language.isonoben_US
dc.publisherViaSysTimeen_US
dc.relation.urihttps://tidsskrift.dk/tipro/article/view/122779/169889
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.titleFormativ intervensjon i grunnskolen. Erfaringer med Minecraft som arbeidsmetodeen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© Forfatterne, 2020en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.source.pagenumber178-181en_US
dc.source.volume16en_US
dc.source.journalTidsskrift for professionsstudieren_US
dc.source.issue31en_US
dc.identifier.cristin1848729


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal