Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFossland, Barbro
dc.date.accessioned2021-04-22T12:01:59Z
dc.date.available2021-04-22T12:01:59Z
dc.date.created2016-01-29T11:09:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationFossland, B. (2015). Utdanning som etisk erfaring: å bli til for den andre og seg selv. I H. Kjelen (Red.), Det utvidete læringsrommet (s. 293-304). Fagbokforlaget.en_US
dc.identifier.isbn978-82-450-1854-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2739149
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofDet utvidete læringsrommet
dc.titleUtdanning som etisk erfaring : å bli til for den andre og seg selven_US
dc.typeChapteren_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2015 Vigmostad & Bjørke ASen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber293-304en_US
dc.identifier.cristin1326232


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel