Hvordan kartlegger kontaktlærer i grunnskolens 1.-4. trinn elevers særskilte utfordringer i den begynnende lese- og skriveopplæringen
dc.contributor.author | Solbakk, Tove | |
dc.date.accessioned | 2021-08-19T13:58:12Z | |
dc.date.available | 2021-08-19T13:58:12Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2770362 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 1-7. Nord universitet 2021 | en_US |
dc.description | Sperret til 2024-05-14 | |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Hvordan kartlegger kontaktlærer i grunnskolens 1.-4. trinn elevers særskilte utfordringer i den begynnende lese- og skriveopplæringen | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 74 s. | en_US |