Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAspnes, Kari Mette Linmo
dc.date.accessioned2021-08-30T09:18:43Z
dc.date.available2021-08-30T09:18:43Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2771714
dc.descriptionMaster i tilpasset opplæring med fordypning i spesialpedagogikk - Nord universitet 2021en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjecttilpassa opplæringen_US
dc.titleEn kvalitativ studie av barnehagelæreres opplevelser, erfaringer og refleksjoner over innagerende atferd i barnehagen.en_US
dc.title.alternativeA qualitative study of kindergarten teachers’ experiences and reflections upon internalized behaviour in kindergartenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282en_US
dc.source.pagenumber68 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel