Show simple item record

dc.contributor.authorAunmo, Eline
dc.contributor.authorOlsen, Stine Joakimsen
dc.date.accessioned2021-09-14T09:22:16Z
dc.date.available2021-09-14T09:22:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2776409
dc.descriptionMasteroppgave International Business and Marketing - Nord universitet 2021en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjectbærekraften_US
dc.subjectinternasjonal handelen_US
dc.subjectmarkedsføringen_US
dc.titleMiljømerker i dagligvarehandelsen: en kvantitativ analyse av faktorer som påvirker intensjon om å kjøpe miljømerkede dagligvareren_US
dc.title.alternativeEco-labels in the grocery trade: a quantitative analysis of factors that influence the intention to buy eco-labeled groceriesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber67 s.en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record