Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorsvik, Malvin Arnold
dc.contributor.authorJohnsen, Hanne Cecilie
dc.contributor.authorLillebo, Børge
dc.contributor.authorReinaas, Lars Ove
dc.contributor.authorVaag, Jonas Rennemo
dc.date.accessioned2021-10-01T13:39:16Z
dc.date.available2021-10-01T13:39:16Z
dc.date.created2021-02-21T21:38:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationTorsvik, M., Johnsen, H. C., Lillebo, B., Reinaas, L. O. & Vaag, J. R. (2021). Has “the ceiling” rendered the Readiness for Interprofessional Learning Scale (RIPLS) outdated? Journal of Multidisciplinary Healthcare, 14, 523-531. doi:en_US
dc.identifier.issn1178-2390
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2787071
dc.language.isoengen_US
dc.publisherDove Medical Pressen_US
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleHas “the ceiling” rendered the Readiness for Interprofessional Learning Scale (RIPLS) outdated?en_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 The Author(s)en_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283en_US
dc.subject.nsiVDP::Medisinske Fag: 700::Helsefag: 800en_US
dc.source.pagenumber523-531en_US
dc.source.volume14en_US
dc.source.journalJournal of Multidisciplinary Healthcareen_US
dc.identifier.doi10.2147/JMDH.S296418
dc.identifier.cristin1892143
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal