Fysisk aktivitet og læringsmiljø. Kan fysisk aktivitet, slik dette blir gjennomført i oppvekstprogrammer for Nord - Trøndelag, bidra til å fremme ro i klasserommet?
dc.contributor.author | Kvalvik, Oda Strugstad | |
dc.date.accessioned | 2015-08-06T12:20:27Z | |
dc.date.available | 2015-08-06T12:20:27Z | |
dc.date.issued | 2015-08-06 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/295277 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Fysisk aktivitet og læringsmiljø. Kan fysisk aktivitet, slik dette blir gjennomført i oppvekstprogrammer for Nord - Trøndelag, bidra til å fremme ro i klasserommet? | nb_NO |
dc.title.alternative | Physical activity and the learning environment. Can physical activity at school, as implemented in childhood programs for North - Trøndelag, help promote order in the classroom? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 32 s. | nb_NO |