Hvordan blir metakognitive undervisning - og lærestrategier mottatt hos elevene? Og kan slike strategier gi økt motivasjon og bedre vilkår for læring?
dc.contributor.author | Hald, Mona Bern Erfjord | |
dc.date.accessioned | 2015-08-12T07:11:52Z | |
dc.date.available | 2015-08-12T07:11:52Z | |
dc.date.issued | 2015-08-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/296157 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Hvordan blir metakognitive undervisning - og lærestrategier mottatt hos elevene? Og kan slike strategier gi økt motivasjon og bedre vilkår for læring? | nb_NO |
dc.title.alternative | How are metacognitive teaching and learning strategies received by the students? And does such strategies provide increased motivation and better learning conditions? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 33 s. | nb_NO |