dc.contributor.author | Kjelen, Hallvard Andre | |
dc.date.accessioned | 2022-02-08T13:56:23Z | |
dc.date.available | 2022-02-08T13:56:23Z | |
dc.date.created | 2022-01-12T12:42:31Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Kjelen, H. A. (2021). Faglegheit i litteraturundervisninga? Nokre litteraturlærarmodellar til diskusjon. Nordlit, 48. doi: | en_US |
dc.identifier.issn | 1503-2086 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2977754 | |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Septentrio Academic Publishing | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Faglegheit i litteraturundervisninga? Nokre litteraturlærarmodellar til diskusjon | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Forfatterne, 2021 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Humaniora: 000::Litteraturvitenskapelige fag: 040 | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | en_US |
dc.source.pagenumber | 12 | en_US |
dc.source.journal | Nordlit | en_US |
dc.source.issue | 48 | en_US |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.7557/13.6336 | |
dc.identifier.cristin | 1979377 | |