Variert undervisning i matematikk. En kvalitativ undersøkelse av arbeidsformer i matematikk på grunnskolens mellomtrinn og ungdomstrinn
dc.contributor.author | Svensli, Karoline | |
dc.date.accessioned | 2015-09-22T10:12:34Z | |
dc.date.available | 2015-09-22T10:12:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/301078 | |
dc.description | Masteroppgave i tilpassa opplæring - Universitetet i Nordland, 2015 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Universitetet i Nordland | nb_NO |
dc.subject | tilpassa opplæring | nb_NO |
dc.subject | matematikk | nb_NO |
dc.title | Variert undervisning i matematikk. En kvalitativ undersøkelse av arbeidsformer i matematikk på grunnskolens mellomtrinn og ungdomstrinn | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 95 | nb_NO |