Om barnehagelæreres vektlegging av barns språkvansker i barnehagen i alderen tre til seks år med tilhørende styrking av samspillet med de andre barna. En kvalitativ singlecasestudie om hvordan barnehagelærere i møte med barns språkvansker arbeider for å styrke dem språklig og sosialt i samspill med de andre barna
dc.contributor.author | Ludvigsen, Marita | |
dc.date.accessioned | 2022-09-28T12:04:40Z | |
dc.date.available | 2022-09-28T12:04:40Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3022191 | |
dc.description | Master i tilpasset opplæring - 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | tilpassa opplæring | en_US |
dc.title | Om barnehagelæreres vektlegging av barns språkvansker i barnehagen i alderen tre til seks år med tilhørende styrking av samspillet med de andre barna. En kvalitativ singlecasestudie om hvordan barnehagelærere i møte med barns språkvansker arbeider for å styrke dem språklig og sosialt i samspill med de andre barna | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | en_US |
dc.source.pagenumber | 121 s. | en_US |