dc.contributor.advisor | Rønning, Wenche | |
dc.contributor.advisor | Mausethagen, Sølvi | |
dc.contributor.advisor | Rusk, Fredrik | |
dc.contributor.author | Lysberg, Julie | |
dc.date.accessioned | 2022-12-06T11:23:22Z | |
dc.date.available | 2022-12-06T11:23:22Z | |
dc.date.created | 2022-12-05T12:15:05Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Lysberg, J. (2022). Læreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring (Doktorgradsavhandling). Nord universitet. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-82-93196-61-7 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3036088 | |
dc.description | Avhandling (Ph.d.) - Nord universitet, 2022 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Ph.d. i profesjonsvitenskap;nr. 56 | |
dc.relation.haspart | Artikkel I: Lysberg, J. & Rusk, F. (2022). Teachers' decision-making processes during situated teamwork. Education Inquiry. Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/3034728 | en_US |
dc.relation.haspart | Artikkel II: Lysberg, J. & Rønning, W. (2021). Teachers' reflections on proposals for change in situated teamwork. Reflective Practice, 22(4). Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/2982323 | en_US |
dc.relation.haspart | Artikkel III: Lysberg, J. (2022). Unpacking capabilities for professional learning: teachers’ reflections on processes of collaborative inquiry in situated teamwork. Journal of Workplace Learning. Artikkelen er tilgjengelig på: https://nordopen.nord.no/nord-xmlui/handle/11250/3013774 | en_US |
dc.title | Læreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring. | en_US |
dc.title.alternative | Læreres teamsamarbeid - mot mer nyanserte forståelser En studie av læreres interaksjoner i teamsamarbeid og deres refleksjoner om samarbeidet og muligheter for egen læring. | en_US |
dc.type | Doctoral thesis | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © Julie Lysberg, 2022 | en_US |
dc.source.pagenumber | 224 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2088669 | |