Hvordan kommer inkluderingsbegrepet til uttrykk i skolens offentlige styringsdokumenter? – en kritisk diskursanalyse av Meld. St. 6. (2019-2020) Tett på – tidlig innsats og inkluderende fellesskap i barnehage, skole og SFO
dc.contributor.author | Høyem, Malin Stubbe | |
dc.date.accessioned | 2023-11-14T09:48:12Z | |
dc.date.available | 2023-11-14T09:48:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3102364 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10. Spesialpedagogikk 2 - 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Hvordan kommer inkluderingsbegrepet til uttrykk i skolens offentlige styringsdokumenter? – en kritisk diskursanalyse av Meld. St. 6. (2019-2020) Tett på – tidlig innsats og inkluderende fellesskap i barnehage, skole og SFO | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 53 s. | en_US |