Tekstprogrammering – Et nytt, nyttig og nytenkende verktøy i ungdomsskolen? En kvantitativ studie som undersøker om tekstbasert programmering kan være et aktuelt verktøy for å lære algoritmisk tenkning i ungdomsskolen
dc.contributor.author | Nikolaisen, Stian | |
dc.contributor.author | Nydahl, John-Magne | |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T10:11:41Z | |
dc.date.available | 2024-10-10T10:11:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3157498 | |
dc.description | Master i grunnskolelærerutdanning 5-10. Matematikk 4 - 2024 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | Tekstprogrammering – Et nytt, nyttig og nytenkende verktøy i ungdomsskolen? En kvantitativ studie som undersøker om tekstbasert programmering kan være et aktuelt verktøy for å lære algoritmisk tenkning i ungdomsskolen | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 116 s. | en_US |