I hvilken grad vil en intervensjon med utgangspunkt i den pedagogiske terminologien bli sett føre til at elever i større grad opplever å bli sett av sin kroppsøvingslærer?
dc.contributor.author | Bjørklimark, Ingrid Graneggen | |
dc.date.accessioned | 2024-10-14T08:13:26Z | |
dc.date.available | 2024-10-14T08:13:26Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3158101 | |
dc.description | Master i kroppsøvings- og idrettsvitenskap - 2024 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.title | I hvilken grad vil en intervensjon med utgangspunkt i den pedagogiske terminologien bli sett føre til at elever i større grad opplever å bli sett av sin kroppsøvingslærer? | en_US |
dc.title.alternative | To what extent will an intervention based on the pedagogical terminology being seen lead students to a greater extent experiencing being seen by their physical education teacher? | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 66 s. | en_US |