Blar i Nord Open Research Archive på forfatter "Godejord, Per Arne"
-
Andrew Vachss and the project "Gå inn i din tid!"
Godejord, Per Arne (Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24) -
Barn og unges digitale hverdag : lærere og lærerstudenter diskuterer overgrepsproblematikk i digitale medier
Godejord, Per Arne (Fredrikke, Research report, 2008-11-24) -
DATA-EDB-IT-IKT : smått og stort om informasjonsteknologi
Godejord, Per Arne (Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24) -
IKT skaper både variasjon og læring : de første tanker fra et prosjekt om elevers oppfatning av IKT som læringsverktøy
Godejord, Per Arne (Fredrikke, Research report, 2009-06-02) -
Internett som verktøy for formidling av overgrepsbilder : studentrapporter fra 1.år IT bachelor
Godejord, Per Arne (Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24) -
IT-student, gå inn i din tid! : Internett - et skjulested for pedofile ?
Godejord, Per Arne (Høgskolen i Nesnas skriftserie, Research report, 2009-03-24)”Gå inn i din tid!” er et undervisningsprosjekt ved vårt tredjeår i Informatikk (Bachelorstudiet) som bunner i en overbevisning om at IT-studenter må læres opp til å ha et fokus ikke bare på det tekniske, men også på det ... -
Kids and Internet / Barn og internett : A Polish-Norwegian look at the digital world of kids/et polsk-norsk blikk på barn og unges digitale hverdag
Godejord, Beata; Godejord, Per Arne (Fredrikke, Working paper, 2008-10-03) -
News og BitTorrent som verktøy for formidling av overgrepsmateriale : studentrapporter fra prosjektet Gå inn i din tid, 1.år bachelor informatikk, HiNe
Godejord, Per Arne (Fredrikke, Student paper, others, 2008-11-24) -
Sammen om formidling : Høgskolen i Bodø og Høgskolen i Nesna fellesarrangementer under Forskningsdagene 2007, Mo i Rana
Östbergh, Peter; Godejord, Per Arne (Fredrikke, Working paper, 2008-10-03) -
Slik vi ser det : hva synes studenter om sin egen IKT-kompetanse etter avsluttet allmennlærerutdanning?
Matberg, Laila Johansen; Godejord, Per Arne (Fredrikke, Research report, 2008-11-24)