Blar i Handelshøgskolen (HHN) på tittel
Viser treff 1657-1676 av 2394
-
Om offentlige anskaffelser
(Chapter; Peer reviewed, 2021) -
Omdømmebygging i offentlig sektor
(Master thesis, 2020) -
Omdømmehåndtering i kommunenen: kommunal sektor som merkevare
(Master thesis, 2010-03) -
Omorganiseringen av underveistjenesten i Norge
(Master thesis, 2014) -
On Accounting Firms Serving Small and Medium-Sized Enterprises: A Review, Synthesis and Research Agenda
(Peer reviewed; Journal article, 2023) -
On the collective efficacy of social media teams
(Peer reviewed; Journal article, 2021) -
One-size-fits-all? The role of internal control for identifying and mititgating risks of interorganizational relationships
(PhD in Business;no. 91, Doctoral thesis, 2022) -
Open data governance in smart mobility: an empirical investigation of Shanghai
(Master thesis, 2022) -
Operativ ledelse og psykologisk trygghet i beredskapscrew ved 330 skvadronen
(Master thesis, 2021) -
Oppbygging av relasjoner i felleskontrollerte foretak: en balansegang mellom tillit og kontroll?
(Master thesis, 2016) -
Oppfattet risiko og beredskap : Misforhold mellom kompetanse og antatt kunnskap om potensielle risikoer?
(Peer reviewed; Journal article, 2023)Vellykket kriseforebygging er avhengig av at ansatte i selskapene kan forutse og vurdere potensielle risikoer. Det skal være en sammenheng mellom hvor god beredskap de ansatte oppfatter at bedriften har for å håndtere ... -
Oppkjøp som vekststrategi – hvordan kan små og mellomstore bedrifter lykkes med oppkjøp?
(Master thesis, 2016) -
Opplevelse av lederstøtte blandt mellomledere
(Master thesis, 2019) -
Opplevelsen av nye digitale arbeidsmetoder innen konkursbehandling - En kvalitativ studie
(Master thesis, 2022) -
Opplevelser og reiselivssamarbeid : med fokus på innovasjon og kreativ utvikling
(Master thesis, 2013)Nasjonalt, regionalt og lokalt foregår det en kontinuerlig diskusjon om samarbeid mellom ulike nivåer innen reiselivsnæringen og en kan si at bedrifter i denne næringen satser mer og mer ressurser for å skape relasjoner ...