Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSøvik, Christian Hansen
dc.date.accessioned2011-07-14T07:34:27Z
dc.date.available2011-07-14T07:34:27Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/140748
dc.descriptionMasteroppgave i bedriftsøkonomi - Universitetet i Nordland, 2011en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Nordlanden_US
dc.subjectbedriftsøkonomien_US
dc.titleØkologiske produkter som konkurransefortrinn : hvilken relevans har økologiske produkter som konkurransefortrinn i dag? : hvilket omfang kan de forventes å ha i fremtiden?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Economics: 210::Business: 213en_US
dc.source.pagenumber85en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel