dc.contributor.author | Grinde, Jørgen | |
dc.contributor.author | Haga, Gjermund | |
dc.contributor.author | Wensbakk, Rolf | |
dc.date.accessioned | 2007-05-21T11:55:19Z | |
dc.date.issued | 2007-05-21T11:55:19Z | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-512-8 | |
dc.identifier.issn | 1501-6285 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146061 | |
dc.description.abstract | Kurset gir så vel teoretisk innsikt som mulighet for praktisk utprøving. I rapporten er bruken av LMS (Learning Management
Systems) relatert til pedagogiske prinsipper og teorier. Noen enkle eksempler viser hvordan LMS kan anvendes i høyskoleundervisningen. | en |
dc.format.extent | 872733 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.relation.ispartofseries | Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag | en |
dc.relation.ispartofseries | 218 | en |
dc.subject | undervisning | en |
dc.subject | pedagogikk | en |
dc.subject | metode | en |
dc.subject | læring | en |
dc.title | Kreativ bruk av LMS : prosjektrapport | en |
dc.type | Working paper | en |