Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjøvold, Marte Mina
dc.contributor.authorStrand, Frode
dc.contributor.authorTelatin, Ivan
dc.contributor.authorAastrup, Svein
dc.date.accessioned2011-02-09T14:20:19Z
dc.date.available2011-02-09T14:20:19Z
dc.date.issued2011-02-09T14:20:19Z
dc.identifier.isbn978-82-7456-627-9
dc.identifier.issn1501-6285
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146081
dc.description.abstractVåren 2007 kontaktet Maritvold barnehage SA Høgskolen i Nord-Trøndelag med et ønske om faglig skolering i faget matematikk med høgskolelektor Svein Aastrup som veileder. Barnehagen så et behov for økt kompetanse i faglig evaluering og pedagogisk dokumentasjon både i forhold til barnehagetilbudet og som praksisbarnehage for førskolelærerstudenter. Dette innledet samarbeidet mellom Høgskolen i Nord-Trøndelag og Maritvold barnehage med utgangspunkt i et felles ønske om å lage praksisoppgaver som utfordrer studentene til faglig bevissthet for derved å utvikle ferdigheter i egenvurdering av faglig-pedagogisk arbeid, og å utvikle praksislærernes ferdigheter i å evaluere studentenes faglige arbeid.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesArbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;235
dc.subjectmatematikken_US
dc.subjectbarnen_US
dc.subjectbarnehageen_US
dc.subjectpedagogikken_US
dc.subjectVerdalen_US
dc.title”Se, en tokant…”: et utviklingsarbeid med matematikk i barnehagen 2008-2010en_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.source.pagenumber30 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel