dc.contributor.author | Irgens, Eirik J. | |
dc.date.accessioned | 2009-08-24T06:20:02Z | |
dc.date.issued | 2009-08-24T06:20:02Z | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-583-8 | |
dc.identifier.issn | 1504-7172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146211 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er et resultat av en evaluering av ”Prosjekt lokale arbeidstidsavtaler i Nord-Trøndelag”. Prosjektet ble satt i gang i desember 2006 og skal avsluttes høsten 2009. Initiativet kom fra KS og Utdanningsforbundet Nord-Trøndelag, som også i samarbeid ledet prosjektet. Seks skoler, tre kommuner og en fylkeskommune var med. Hensikten var å etablere et nettverkssamarbeid som skulle gjøre det lettere å innføre lokale arbeidstidsavtaler i skolene. Denne evalueringen er responsiv, dvs. at den har vært en prosessevaluering som svar på forventninger fra oppdragsgiver. I skrivende stund er prosjektperioden ennå ikke over. Ønsket har vært å få frem nyttig kunnskap som kunne bidra til læring under veis. I tillegg til denne rapporten er det derfor gitt tilbakemeldinger i tre prosjektmøter samt i en større konferanse. | en |
dc.format.extent | 1481981 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nob | en |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag | en |
dc.relation.ispartofseries | 62 | en |
dc.subject | skoleutvikling | en |
dc.subject | samarbeid | en |
dc.subject | skoleledelse | en |
dc.subject | evaluering | en |
dc.title | Mellom individuell og kollektiv praksis: evaluering av “Prosjekt lokale arbeidstidsavtaler” i Nord-Trøndelag | en |
dc.type | Peer reviewed | en |
dc.type | Research report | en |