dc.contributor.author | Lyngsnes, Kitt Margaret | |
dc.date.accessioned | 2011-04-12T06:10:03Z | |
dc.date.available | 2011-04-12T06:10:03Z | |
dc.date.issued | 2011-04-12T06:10:03Z | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-631-6 | |
dc.identifier.issn | 1504-7172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146261 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten omhandler et delprosjekt i Ladeprosjektet. Dette var et
aksjonsforskningsprosjekt støttet av Norges Forskningsråds program Praksisrettet
FoU for barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning. Prosjektet var et samarbeid
mellom Lade skole og i alt sju forskere, og det ble gjennomført i perioden 2006-2009 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;74 | |
dc.subject | aksjonsforskning | en_US |
dc.subject | tilpasset opplæring | en_US |
dc.subject | læreres læring | en_US |
dc.title | Lærere og forskere i samarbeid om utvikling av skolen Erfaringer fra Ladeprosjektet | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 30 s. | en_US |