Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLyngsnes, Kitt Margaret
dc.date.accessioned2011-04-12T06:10:03Z
dc.date.available2011-04-12T06:10:03Z
dc.date.issued2011-04-12T06:10:03Z
dc.identifier.isbn978-82-7456-631-6
dc.identifier.issn1504-7172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146261
dc.description.abstractDenne rapporten omhandler et delprosjekt i Ladeprosjektet. Dette var et aksjonsforskningsprosjekt støttet av Norges Forskningsråds program Praksisrettet FoU for barnehage, grunnopplæring og lærerutdanning. Prosjektet var et samarbeid mellom Lade skole og i alt sju forskere, og det ble gjennomført i perioden 2006-2009en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;74
dc.subjectaksjonsforskningen_US
dc.subjecttilpasset opplæringen_US
dc.subjectlæreres læringen_US
dc.titleLærere og forskere i samarbeid om utvikling av skolen Erfaringer fra Ladeprosjekteten_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber30 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel