Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSjöblom, Lena-Mari
dc.contributor.authorLauritsen, Kirsten
dc.contributor.authorLongva, Ingunn
dc.contributor.authorTorsvik, Malvin
dc.date.accessioned2012-11-28T07:54:15Z
dc.date.available2012-11-28T07:54:15Z
dc.date.issued2012-11-28
dc.identifier.isbn978-82-7456-673-6
dc.identifier.issn1504-7172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146275
dc.description.abstractDenne forskingsrapporten har kulturelt mangfald i lærar - og helsefagutdanning som hovudtema. At studentane vi utdanner til arbeid i vårt moderne samfunn har tilstrekkeleg fleirkulturell kompetanse, er viktig både nasjonalt og internasjonalt. Kva slags kompetanse studentar og tilsette etterlyser, varierer mellom dei ulike utdanningar og fag. Når det gjeld tiltak som skal styrke arbeidet på dette området, er det difor behov for skreddarsaum – det vil seie at tiltak blir tilpassa ulike utdanningar og fag. HiNT har eit stort ansvar for å tilgodesjå studentane sitt behov for ein fleirkulturell kompetanse.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;85
dc.subjectflerkulturell undervisningno_NO
dc.subjectkulturkompetanseno_NO
dc.subjectmulticultural educationno_NO
dc.subjectcultural competencyno_NO
dc.titleHiNT som flerkulturell arenano_NO
dc.typePeer reviewedno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber28 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel