Kulturelt mangfold i barnehager og skoler: evaluering av utbytte av kompetanseutviklingsprosjekt i regi av NAFO, HiNT og Fylkesmannen i Nord-Trøndelag
dc.contributor.author | Moen, Kathrine | |
dc.contributor.author | Lauritsen, Kirsten | |
dc.date.accessioned | 2012-05-07T11:12:56Z | |
dc.date.available | 2012-05-07T11:12:56Z | |
dc.date.issued | 2012-05-07 | |
dc.identifier.isbn | 9788274566552 | |
dc.identifier.issn | 15047172 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/146299 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er resultatet av et forskningsprosjekt der fire ansatte ved HiNT har undersøkt deltakernes utbytte av et kompetanseutviklingsprosjekt om inkludering og likeverdig opplæring i barnehager og skoler i Nord-Trøndelag. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Nord-Trøndelag / Rapport;81 | |
dc.subject | kompetanseutvikling | no_NO |
dc.subject | kulturelt mangfold | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.subject | skole | no_NO |
dc.subject | kindergarten | no_NO |
dc.subject | school | no_NO |
dc.subject | competence | no_NO |
dc.subject | diversity | no_NO |
dc.title | Kulturelt mangfold i barnehager og skoler: evaluering av utbytte av kompetanseutviklingsprosjekt i regi av NAFO, HiNT og Fylkesmannen i Nord-Trøndelag | no_NO |
dc.type | Peer reviewed | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 34 s. | no_NO |