Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPløhn, Trygve
dc.contributor.authorNygård, Ståle André
dc.contributor.authorEkker, Knut
dc.date.accessioned2012-01-23T09:47:11Z
dc.date.available2012-01-23T09:47:11Z
dc.date.issued2012-01-23
dc.identifier.isbn978-82-7456-646-0
dc.identifier.issn1504-6354
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146463
dc.description.abstractKystriksveien Reiseliv er et markedsføringsselskap for strekningen Steinkjer – Bodø. Selskapet jobber med 170 reiselivsbedrifter, 25 kommuner fordelt på to fylkeskommuner. Markedsføring av opplevelser og aktiviteter langs veien er et strategisk satsningsområde. Kystriksveien Reiseliv opplever at det kreves større kompetanse for å markedsføre deres produkt gjennom nye medier og på nye plattformer og ønsket derfor å gjennomføre et kompetansehevningsprosjekt i samarbeid med Høgskolen i Nord- Trøndelag. Prosjektet har tatt utgangspunkt i et praktisk case hvor Trygve Pløhn over en periode på 17 dager fra 8. juni til 24. juni 2010 syklet Kystriksveien fra Bodø til Steinkjer. Med på turen fulgte Kindergarten Media. I løpet av turen ble det produsert en rikholdig turdagbok / blogg med bilder, tekst og daglige Web-TV sendinger. Det ble også benyttes sosiale medier som Twitter og Facebook for å formidle opplevelsen det var å sykle Kystriksveien.no_NO
dc.description.sponsorshipProsjektet var et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Nord-Trøndelag, VRITrøndelag, Kystriksveien Reiseliv og Kindergarten Media. Prosjektet ble finansiert av Kystriksveien Reiseliv og VRI-Trøndelagno_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.relation.ispartofseriesUtredning / Høgskolen i Nord-Trøndelag;135
dc.subjectturismeno_NO
dc.subjectmarkedsføringno_NO
dc.subjectsosiale medierno_NO
dc.subjectreiselivno_NO
dc.titleBruk av nye medier i markedsføring av Kystriksveienno_NO
dc.typeOthersno_NO
dc.source.pagenumber50 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel