Demokratiopplæring gjennom historieundervisning. Hvordan fremme demokratiske egenskaper hos elever på ungdomstrinnet, gjennom å fokusere på gråsonene i historien om Andre verdenskrig?
dc.contributor.author | Moe, Ruth Kvisterø | |
dc.date.accessioned | 2016-08-16T10:52:41Z | |
dc.date.available | 2016-08-16T10:52:41Z | |
dc.date.issued | 2016-08-16 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2399326 | |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.title | Demokratiopplæring gjennom historieundervisning. Hvordan fremme demokratiske egenskaper hos elever på ungdomstrinnet, gjennom å fokusere på gråsonene i historien om Andre verdenskrig? | nb_NO |
dc.title.alternative | Education in democracy through historylessons. How to promote democratic qualities in students in middle school, through focusing on the grey areas in the history of World War 2? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 31 s. | nb_NO |