• Effekter av rehabilitering: forprosjekt 

      Hansvik, Hans Petter; Hedlund, Marianne (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;262, Working paper, 2015-11-11)
      Notatet beskriver resultat av et forprosjektsamarbeid mellom Namdal Rehabilitering og avd. for helsefag ved Høgskolen i Nord-Trøndelag. Forprosjektet er finansiert av Regionalt Forskingsfond Midt-Norge i form av ...
    • Innovasjon og IKT i offentlig sektor 

      Thøring, Thor Atle (Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;246, Working paper, 2012-05-31)
      Delprosjektet ”IKT Midt-Norge” er en del av forskningsprosjektet ”Forskning og innovasjon i offentlig sektor”. Det overordnede målet for hovedprosjektet er ”å utrede potensialet for forskningsprosjekter i Midt-Norge med ...
    • Kunnskap i bruk - nordtrøndersk forskning i utvalg. Morten Stene (redaktør) 

      Ukjent forfatter (Book, 2007)
      Sekreatiatet for Forskningsdagene i Nord-Trøndelag ønsker med denne artikkelsamlingen å skape en arena for forskere som ønsker å formidle sine vitenskapelige resultater utenfor fagkollegiet. Brukerrettet- og allmennformidling ...
    • Kunnskap til begjær - et utvalg nordtrøndersk forskning. Morten Stene (redaktør) 

      Ukjent forfatter (Book, 2006)
      Sekretariatet for Forskningsdagene i Nord-Trøndelag ønsker med denne artikkelsamlingen å skape en arena for forskere som ønsker å formidle sine vitenskapelige artikler utenfor fagkollegiet. Brukerrettet- og allmennformidling ...
    • Kunnskapsbasert praksis: et knippe nord-trøndersk forskning. Morten Stene (redaktør) 

      Ukjent forfatter (Book, 2005)
      Sekretariatet for forskningsdagene i Nord-Trøndelag ønsker med denne artikkelsamlingen å skape en arena for forskere som ønsker å formidle sine vitenskapelige resultater utenfor fagfellene. Brukerrettet- og allmennformidling ...
    • Samhandling rundt barn og unge med sammensatte behov i Overhalla kommune (SARBU): sluttrapport 

      Johansen, Oddbjørn; Bulling, Ingunn Skjesol; Kanestrøm, Endre (Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;100, Peer reviewed; Research report, 2014-10-07)
      Høgskole- og universitetssystemet er vant til å definere hva utdanningene skal inneholde og kan argumentere for hvorfor akkurat dette temaet er viktig. Prosjektet har bestreba seg på å fange perspektivene til tjenestepersonell ...