Blar i Publikasjonsserier (avsluttet) fra HiNT på emneord "helsefag"
Viser treff 1-6 av 6
-
Bruk av Sim-Man i bachelor-utdanningen i farmasi
(Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;254, Working paper, 2013-06-25)Simulering som læringsmetode blir tatt i bruk på flere fagområder. Simulering er å etterligne en virkelig situasjon ved hjelp av for eksempel en dukke. På Høgskolen i Nord Trøndelag (HiNT) avdeling for helsefag Namsos, ... -
Etterutdanningsnettverket i Namdal: visjon og virkelighet
(Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag, Working paper, 2009-11-24)Etter 10 år som et forsøk/prosjekt har EiNa endelig fått sin permanente organisering gjennom en partnerskapsavtale. EiNa-partnerskapet har nå medlemmer som dekker det meste av helseog sosialtjenestene i Namdalen. I tillegg ... -
Felles undervisning ved helsefagavdelingen i Namsos i perioden 2001 - 2012
(Rapport / Høgskolen i Nord-Trøndelag;91, Peer reviewed; Research report, 2013-12-19)Hensikten med dette prosjektet er å beskrive og vurdere gjennomførte Møtepunkt med innhold fra felles fagplan mellom bachelorutdanningene i vernepleie, farmasi og sykepleie ved HiNT, sett fra både studentenes og fagansattes ... -
Hospitering: et pilotprosjekt ved helsefagavdelingen
(Arbeidsnotat / Høgskolen i Nord-Trøndelag;241, Working paper, 2012-01-30)Rapporten bygger på en antakelse om at fagansatte i alle deler av helsefagavdelingen ønsker en mulighet for å hospitere innenfor sine aktuelle fagområder, og at det kan være ulike behov som ligger tilgrunn. Det kan være ... -
I simuleringsenheten lærer bachelorstudentene legemiddelbruk: et tverrprofesjonelt samarbeid mellom farmasi- og sykepleieutdanningen
(Peer reviewed; Research report, 2013-12-19)Prosjektet «I simuleringsenheten lærer bachelorstudentene legemiddel bruk – et tverrprofesjonelt samarbeid mellom farmasi- og sykepleieutdanningen», er på mange måter banebrytende, i alle fall for Høgskolen i Nord-Trøndelag. ... -
Veiledning – hva er nå det? En guide for studenter i forhold til å bruke veiledning som læringsarena
(Kompendium / Høgskolen i Nord-Trøndelag, Textbook, 2007-06-01)I utvikling av kunnskap innenfor de tre områdene: teoretisk kunnskap, yrkesspesifikke ferdigheter og personlig kompetanse har veiledning en sentral plass. Veiledningen kan skje både individuelt og i gruppe og den foregår ...