dc.contributor.author | Sæther, Eivind | |
dc.coverage.spatial | Nordland | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2018-06-27T07:40:56Z | |
dc.date.available | 2018-06-27T07:40:56Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7456-790-0 | |
dc.identifier.issn | 2535-2733 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2503118 | |
dc.description.abstract | Nordland fylkeskommune gjennomfører et femårig forsøk (2013-2018) med friluftslivsfag ved Knut Hamsun videregående skole i Nordland. Utdanningen legger til rette for at elevene ved siden av generell studiekompetanse skal tilegne seg solide praktiske ferdigheter i friluftsliv og teoretisk kunnskap om ulike aspekter omkring friluftsliv. Tilbudet som nå prøves ut er et parallelt løp med dagens idrettsfag i videregående skole. denne rapporten er en evaluering av dette forsøket. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | FoU-rapport / Nord universitet;30 | |
dc.subject | friluftsliv | nb_NO |
dc.subject | videregående skole | nb_NO |
dc.title | Forsøk med friluftslivsfag som utdanningsprogram ved Knut Hamsun videregående skole | nb_NO |
dc.type | Others | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280::Fagdidaktikk: 283 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 31 | nb_NO |