Hvilke muligheter og utfordringer kan bruk av iPad i undervisningen på grunnskolenivå gi?
dc.contributor.author | Larsen, Hilde Sandnes | |
dc.contributor.author | Larsen, Arne Sandnes | |
dc.date.accessioned | 2018-10-15T11:13:04Z | |
dc.date.available | 2018-10-15T11:13:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2568008 | |
dc.description | Master in Buisness administration (MBA) - Nord universitet 2018 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Nord universitet | nb_NO |
dc.subject | mba | nb_NO |
dc.subject | iPad | nb_NO |
dc.subject | grunnskole | nb_NO |
dc.subject | ledelse | nb_NO |
dc.title | Hvilke muligheter og utfordringer kan bruk av iPad i undervisningen på grunnskolenivå gi? | nb_NO |
dc.title.alternative | What possibilities and challenges can using an iPad in primary teaching entail? | nb_NO |
dc.type | Master thesis | nb_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 96 | nb_NO |