Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAndreassen, Kathrine Meyer
dc.contributor.authorUppman, Kristin Elisabeth
dc.date.accessioned2020-10-02T10:53:46Z
dc.date.available2020-10-02T10:53:46Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2680890
dc.descriptionMaster in Business Administration (MBA) - Nord universitet 2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjectbedriftsledelseen_US
dc.subjectmbaen_US
dc.subjectdigitaliseringen_US
dc.subjectkommunikasjonskompetanseen_US
dc.titleKompetansebehov ved digitalisering - etterspurt kommunikasjonskompetanse i et kontaktsenter når brukertjenester digitaliseresen_US
dc.title.alternativeRequested communication skills at a contactcenter when digitizing user servicesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242en_US
dc.source.pagenumber106 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel