Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSandvik, Rasmus
dc.contributor.authorFjellheim, Henning
dc.contributor.authorMaatje, Jardar
dc.date.accessioned2022-12-06T15:20:09Z
dc.date.available2022-12-06T15:20:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3036193
dc.descriptionMaster in Business Aministration (MBA) - Nord universitet 2022en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNord universiteten_US
dc.subjectbedriftsledelseen_US
dc.subjectmbaen_US
dc.subjectteknologiledelseen_US
dc.subjectvirksomhetsstrategien_US
dc.subjectproduktbasert perspektiven_US
dc.titleOpplever norske strategieksperter strategiske verktøy som viktige ved utarbeidelse av virksomhetsstrategi, og hvordan bruker de dem?en_US
dc.title.alternativeDo Norwegian strategy experts perceive strategic tools as important when crafting business strategies, and how are they used?en_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242en_US
dc.source.pagenumber140 s.en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel