Rektorer og kontaktlæreres oppfatning av «quiet quitting» i norsk skole - en fenomenologisk studie
dc.contributor.author | Haug, Kjersti | |
dc.contributor.author | Lægran, Lars | |
dc.contributor.author | Myrmo, Eline | |
dc.date.accessioned | 2024-05-15T11:33:01Z | |
dc.date.available | 2024-05-15T11:33:01Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3130558 | |
dc.description | Master in Business Administration (MBA) - Nord universitet 2023 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nord universitet | en_US |
dc.subject | bedriftsledelse | en_US |
dc.subject | mba | en_US |
dc.subject | quiet quitting | en_US |
dc.subject | norsk skole | en_US |
dc.title | Rektorer og kontaktlæreres oppfatning av «quiet quitting» i norsk skole - en fenomenologisk studie | en_US |
dc.title.alternative | Principals and teachers perception of "quiet quitting" in the Norwegian school system - a phenomenological study | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Political science and organizational theory: 240::Public and private administration: 242 | en_US |
dc.source.pagenumber | 97 s. | en_US |