Blar i Nord Open Research Archive på tittel
Viser treff 9184-9203 av 9504
-
«Vi har jo blåboka, svartboka og alle listene …» En kvalitativ studie blant pleiefaglig ansatte og studenter om dokumentasjonspraksis i helse- og omsorgstjenesten
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Selv om elektronisk pasientjournal (EPJ) ble innført i kommunehelsetjenesten i Norge for minst ti år siden, har vi erfart en utstrakt bruk av papirbasert tilleggsdokumentasjon. Formålet med studien var å utvikle kunnskap ... -
"Vi leker ikke teater!" Lærerfellesskapet i valgfaget produksjon for scene som profesjonelt kunnskapslandskap
(Peer reviewed; Journal article, 2021) -
«Vi må ha hjelp!» Pasienter, pårørende og sykepleiere sine erfaringer fra en forsterket sykehjemsavdeling etter Samhandlingsreformen
(Ph.d. i studier av profesjonspraksis;nr. 17 (2017), Doctoral thesis, 2017) -
Vi må jo kunne det, for at elevene skal lære ... : elever med dysleksi og PC
(Master thesis, 2011) -
«Vi og de andre» – en studie av hverdagen med elektronisk kontroll
(Master thesis, 2018) -
"Vi sitter jo med makta". En studie om hva som kjennetegner ledelse av kunnskapsarbeidere
(Master thesis, 2020) -
«...Vi tåler hele dem...». En studie av miljøterapeuters opplevelse
(Master thesis, 2022) -
”Vi trenger hverandre – ikke sant?” En studie av kunnskapsutvikling i en tverrsektoriell forskergruppe
(Master thesis, 2010-10-18)Tema i avhandlingen er gruppen som arena for kunnskapsdeling og kunnskapsutvikling. Problemstillingen belyser hvordan en tverrsektoriell forskergruppe, med deltakere både fra akademia og praksisfelt, kan fungere som ... -
”Vi tuller og tøyser, og det merker barna" : småbarnshumor i barnehagen
(Bachelor thesis, 2014) -
Vi vil lek! Barneperspektiv på medvirkning i barnehagen
(Master thesis, 2017) -
"Vi" og "dem" - en studie om læringskultur blant trafikklærere
(Master thesis, 2019) -
Vi-skolen. En beskrivelse av en kollektiv skolekultur
(Bachelor thesis, 2014-07-17) -
Video Assistant Referee (VAR), gender and football refereeing : a scoping review
(Peer reviewed; Journal article, 2023)