Blar i Fakultet for lærerutdanning og kunst- og kulturfag (FLU) på dokumenttype "Book"
Viser treff 1-13 av 13
-
43. Jahresband des Arbeitskreises Musikpädagogische Forschung
(Musikpädagogische Forschung;43, Book; Peer reviewed, 2022)Der 43. Jahresband des Arbeitskreises Musikpädagogische Forschung versammelt mit Beiträgen der Jahrestagung 2021 ganz unterschiedliche Forschungsthemen und -zugänge. Als größere Themenkomplexe werden fünf Bereiche erkennbar: ... -
Det usikre sangerlivet. En livshistoriestudie på langs og på tvers i klassiske sangeres sosiale praksis.
(Book; Peer reviewed, 2021)Hvordan konstitueres klassiske sangeres løpebaner og sosiale praksis? Med utgangspunkt i livshistorieintervju med 14 profesjonelle skandinaviske sangere født mellom 1945 og 1978, søker denne studien en mer nyansert og ... -
Higher education in three dimensions - A new theoretical frame of understanding
(Book; Peer reviewed, 2021) -
Høyere utdanning i tre dimensjoner - En ny teoretisk forståelsesramme
(Book; Peer reviewed, 2021) -
An Introduction to Infinite-Dimensional Differential Geometry
(Cambridge Studies in Advanced Mathematics;, Book, 2022) -
Kunst og håndverk i en digital tid 1
(Book, 2017) -
Kunst og håndverk i en digital tid 2
(Book, 2017) -
Music Technology in Education – Channeling and Challenging Perspectives
(Book; Peer reviewed, 2020)This anthology presents research projects that examine the intersection between music, technology and education from a variety of perspectives. The contributors are from a range of educational programs within traditional ... -
Paul's Negotiation of Abraham in Galatians 3 in the Jewish Context : The Galatian Converts - Lineal Descendants of Abraham and Heirs of the Promise
(Beihefte zur Zeitschrift für die neutestamentliche Wissenschaft und die Kunde der älteren Kirche;, Book, 2021) -
Samsang gjennom livsløpet
(MusPed:Research; nr. 5, Book, 2022) -
Supplemental Instruction. Volume 1 : Digital Technologies
(Book; Peer reviewed, 2021) -
Utdanning i kunstfag : Samarbeid, kvalitet og spenninger
(MusPed:Research;, Book; Peer reviewed, 2021)