Språkstimulering i teori og praksis : å bidra til et godt språkstimulerende miljø i barnehagen
dc.contributor.author | Jonsdatter, Linn Cecilie | |
dc.date.accessioned | 2012-07-09T12:09:48Z | |
dc.date.available | 2012-07-09T12:09:48Z | |
dc.date.issued | 2012-07-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145317 | |
dc.description.abstract | Problemstillingen jeg skal forsøke å svare på i denne oppgaven er som følger: Hvordan kan barnehagen tilrettelegge for et godt språkstimulerende miljø? Målet mitt er at gjennom å skrive denne oppgaven vil jeg: 1) Finne gode metoder der man stimulerer språket, samtidig som man har barnas interesser i fokus og har det gøy. 2) Finne metoder der man kan fokusere på språkstimulering på en enkel måte, slik at det er noe som gjennomsyrer barnehagens opplegg hver eneste dag, gjennom hele barnehageløpet. 3) Å få mer og ny kunnskap om språkstimulering i barnehagen | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | språkstimulering | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.title | Språkstimulering i teori og praksis : å bidra til et godt språkstimulerende miljø i barnehagen | no_NO |
dc.type | Bachelor thesis | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Special education: 282 | no_NO |
dc.source.pagenumber | 27 s. | no_NO |