Omsorg for de minste
dc.contributor.author | Husnes, Line | |
dc.date.accessioned | 2013-02-14T12:03:54Z | |
dc.date.available | 2013-02-14T12:03:54Z | |
dc.date.issued | 2013-02-14 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145427 | |
dc.description.abstract | Oppgaven jeg har skrevet er et selvstendig arbeid der jeg som student har fordypet med i det overordnede temaet Den profesjonelle førskolelæreren. Under dette temaet valgte jeg å skrive om omsorg for de minste. Etter at jeg hadde formulert meg fram til en god problemstilling som jeg kunne forske på, ble den slik: Hvilken forståelse har førskolelæreren av begrepet omsorg? Og hvordan sikrer førskolelæreren omsorg til 1-2 åringene i bringesituasjonen? Gjennom prosessen har jeg gjennomført undersøkelser for å kunne samle inn data til å besvare problemstillingen. For å kunne gjøre dette har jeg valgt ut en metoderetning og to ilike metoder. Resultatene mine vil jeg analysere, tolke og drøfte for å se etter likheter/ulikheter og trekke frem det essensielle av mine funn. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.subject | småbarn | no_NO |
dc.subject | omsorg | no_NO |
dc.subject | barnehage | no_NO |
dc.subject | toddlere | no_NO |
dc.subject | førskolelærere | no_NO |
dc.subject | bringing | no_NO |
dc.title | Omsorg for de minste | no_NO |
dc.type | Student paper, others | no_NO |
dc.source.pagenumber | 25 s. | no_NO |