• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Prosjektoppgaver - naturfagdidaktikk 2 (masteremne)
  • View Item
  •   Home
  • Studentarbeider (avsluttet)
  • Studentarbeider (avsluttet) fra HiNe
  • Prosjektoppgaver - naturfagdidaktikk 2 (masteremne)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Kommunikasjonsformer i naturfag

Løbersli, Lilia
Student paper, others
Thumbnail
View/Open
Nat.did2_Løbersli_2013.pdf (895.4Kb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/145442
Date
2013-09-06
Metadata
Show full item record
Collections
  • Prosjektoppgaver - naturfagdidaktikk 2 (masteremne) [8]
Abstract
For min semesteroppgave i naturfagdidaktikk, valgte jeg som tema det viktigste, etter mitt syn, hovedelementet i undervisning – kommunikasjon i klasserommet. ”...Kommunikasjon som prosess som formidler eller overfører informasjon, kunnskap og erfaringer, ...prosess som skaper mening for to eller flere mennesker” (Hamacheck, 1982). Hvordan få en klasse til å oppfatter kommunikasjon med andre som oppstår ved undervisning i kjemi?

Jeg vil undersøke dette ut i fra elevenes perspektiv og vite hva de mener er den beste kommunikasjonsformen i klasserommet som virkelig bidrar til god opplæring.

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit