Forskjellighet og likeverdighet : en dekonstruktiv lesning av kunnskap og utdanning i den fådelte skolen
dc.contributor.author | Berg-Olsen, Anita | |
dc.date.accessioned | 2008-11-24T10:01:37Z | |
dc.date.issued | 2008-11-24T10:01:37Z | |
dc.identifier.issn | 1503-5980 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145503 | |
dc.format.extent | 1260029 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | Fredrikke | en |
dc.relation.ispartofseries | 2006 nr 11 | en |
dc.title | Forskjellighet og likeverdighet : en dekonstruktiv lesning av kunnskap og utdanning i den fådelte skolen | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::General education: 281 | en |