"Se tennene!" : barnetegning - en skatt og et slags spor : en sosiokulturell analyse av barns tegneprosesser i barnehagen
dc.contributor.author | Frisch, Nina Scott | |
dc.date.accessioned | 2009-05-29T08:54:52Z | |
dc.date.issued | 2009-05-29T08:54:52Z | |
dc.identifier.issn | 1503-5980 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145527 | |
dc.format.extent | 353141 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | Fredrikke | en |
dc.relation.ispartofseries | nr 4, 2003 | en |
dc.title | "Se tennene!" : barnetegning - en skatt og et slags spor : en sosiokulturell analyse av barns tegneprosesser i barnehagen | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en |