dc.contributor.author | Hansen, Kolbjørn | |
dc.contributor.author | Brattli, Vidar Hammer | |
dc.contributor.author | Megaard, Trygve | |
dc.contributor.author | Nygård, Stig Ivan | |
dc.contributor.author | Steiro, Magne Johan | |
dc.date.accessioned | 2009-03-24T12:26:47Z | |
dc.date.issued | 2009-03-24T12:26:47Z | |
dc.identifier.issn | 0805-3154 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/145668 | |
dc.description.abstract | En undersøkelse i grunnskoler (Jacobsen mfl. 2001) viste blant annet at lærere ikke var tilfreds med kurs i sansemotorikk, dans og friluftsliv. Dette dannet utgangspunkt for dette prosjektet. Det ble gjennomført kurs i læreplanarbeid, motorikk, dans og uteskole i skoleårene 2002/03/04 i samarbeid med lærerne i 1. - 4. klasse på en skole. Kursene ble evaluert av lærerne med hensyn til gjennomføring, opplevd relevans og nytteverdi for undervisningen. | en |
dc.format.extent | 1095586 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | en |
dc.relation.ispartofseries | Høgskolen i Nesnas skriftserie | en |
dc.relation.ispartofseries | 61 | en |
dc.title | Etterutdanning i motorikk, dans og uteskole - endres praksis? | en |
dc.type | Research report | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280::Subject didactics: 283 | en |