Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEvensen, Aud E.
dc.contributor.authorTorsvik, Malvin
dc.contributor.authorHellesø, Nanna
dc.contributor.authorBrataas, Hildfrid V.
dc.date.accessioned2013-01-15T08:43:40Z
dc.date.available2013-01-15T08:43:40Z
dc.date.issued2013-01-15
dc.identifier.isbn978-82-7456-574-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146022
dc.description.abstractTradisjonelt har sykepleierutdanningen i HiNT, Levanger benyttet individuell praksisveiledning for bachelorstudentene. Denne prosjektrapporten omhandler utprøving av et opplegg for gruppeveiledning med refleksjon som er utviklet og prøvd ut for sykepleiestudenter i spesialisthelsetjenestepraksis. Felles opplæring for praksisveiledere og lærere skaper grunnlag for likeverdig samarbeid om veiledningen. Strukturert veiledning for studentgrupper krever kunnskap om veiledningsmetoden og ferdigheter i veiledning. To veiledere synes hensiktsmessig, dette fordi veiledningen krever oppmerksomhet og konsentrasjon mot alle deltakere i gruppen, kommunikasjonsprosessen og veiledningens innhold og faser.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.subjectStudentveiledningno_NO
dc.subjectRefleksjonno_NO
dc.subjectsykepleieno_NO
dc.subjectpraksisno_NO
dc.titleStudentveiledning med refleksjon. Gruppebasert veiledning i sykepleiestudenters spesialisthelsetjenestepraksis. Evalueringsrapportno_NO
dc.typeWorking paperno_NO
dc.source.pagenumber22 s.no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel