Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDalland, Eva Brustad
dc.date.accessioned2008-09-30T11:12:33Z
dc.date.issued2008-09-30T11:12:33Z
dc.identifier.isbn978-82-7456-557-9
dc.identifier.issn1504-7172
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/146197
dc.description.abstractDenne rapporten omhandler prosjektet Individtilpasset føreropplæring i Nord-Trøndelag, som er et nullvisjonsprosjekt gjennomført i perioden august 2006 til august 2008. Prosjektet har fokus på undervisning i den obligatoriske, avsluttende opplæringen i trinn 4. I prosjektet utprøver trafikklærerne en undervisningsmodell som har fokus på å velge arbeidsmåter i føreropplæringen som er tilpasset elevenes ulike personlighet. Rapporten beskriver hvilke opplevelser og erfaringer som gjøres av trafikklærere og kjøreelever som deltar i prosjektet. Rapporten framstiller hvordan trafikklærerne blir bevisst på egne arbeidsmåter i undervisningen, og hvordan elevene opplever at undervisningen har vært. Dette sees i forhold til mål og intensjoner i læreplan klasse B.en
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen, Vegdirektoratet, Fylkets trafikksikkerhetsutvalg i Nord-Trøndelag og Høgskolen i Nord-Trøndelag.en
dc.format.extent539716 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesRapport / Høgskolen i Nord-Trøndelagen
dc.relation.ispartofseries54en
dc.subjecttrafikklærerutdanningen
dc.subjectføreropplæringen
dc.subjectNord-Trøndelagen
dc.subjecttilpasset undervisningen
dc.titleIndividtilpasset føreropplæring: et nullvisjonsprosjekt i Nord-Trøndelag 2006-2008en
dc.typePeer revieweden
dc.typeResearch reporten


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel